1. Wszelkie zbiory danych (manualne) oraz pisma zamykam w
szafach, biurkach na klucz. Klucz chowamy a nie pozostawiamy w zamku w szafie lub
szufladzie,
2. Na biurkach po zakończeniu pracy nie pozostawiamy żadnych
dokumentów ,pism oraz pieczątek itp., biurko powinno być "czyste",
3. Wszelkie pisma , dokumenty które wymagają fizycznego
zniszczenia, niszczymy za pomocą niszczarek, a nie wyrzucamy do kosza,
4. Po zakończeniu pracy przy komputerze, laptopie wyłączamy
go,
5. Po zakończeniu pracy w danym dniu zamykamy pokój, klucza
nie pozostawiamy w drzwiach,
6. Przypominam o zamykaniu okien po zakończeniu pracy,
7. Przypominam o obowiązku
uzgodnienia przekazywania jakichkolwiek danych osobowych poza własną firmą,
8. „Podejrzane” e-maile
przekazujemy do Działu Informatyki lub do swojego Informatyka w celu weryfikacji.