NOWOŚCI !

O tym trzeba pamietać w pracy !

1. Wszelkie zbiory danych (manualne) oraz pisma zamykam w szafach, biurkach na klucz. Klucz chowamy a nie pozostawiamy w zamku w szafie lub szufladzie,
2. Na biurkach po zakończeniu pracy nie pozostawiamy żadnych dokumentów ,pism oraz pieczątek itp.,   biurko powinno być "czyste",
3. Wszelkie pisma , dokumenty które wymagają fizycznego zniszczenia, niszczymy za pomocą niszczarek, a  nie wyrzucamy do kosza,
4. Po zakończeniu pracy przy komputerze, laptopie wyłączamy go,
5. Po zakończeniu pracy w danym dniu zamykamy pokój, klucza nie pozostawiamy w drzwiach,
6. Przypominam o zamykaniu okien po zakończeniu pracy,
7. Przypominam o obowiązku uzgodnienia przekazywania jakichkolwiek danych osobowych poza własną firmą,
8. „Podejrzane”  e-maile przekazujemy do Działu Informatyki lub do swojego Informatyka w celu weryfikacji.